elizary's FotoPage
[img]http://2.srv.fotopages.com/2/14197566.jpg[/img]
By: elizary yusuf

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Monday, 26-Mar-2007 06:52 Email | Share | | Bookmark
try n erol..

 
aku memang pecinta wanita..tapi bukan buaya


Wednesday, 21-Mar-2007 20:04 Email | Share | | Bookmark
sedih aku...ada lagi rupanya fp aku nih ek..

 
 
 
alahai..lama sangat aku tak bukak..rupanya ada lagi fp aku ni..sedih-sedih..


Tuesday, 27-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kembali..

 
 
 
View all 4 photos...
Asalamualaikum..lama jugak aku x masuk fp ni..sebuk sangat kut..iayer arr..dah ujung2 taun ni biasa la..macam2 bende kena buat..diorang pun masa ni la nak wat macam2 nyer..ngan sukan la,kovensyen la..seminar la..ntah apekebende mak nenek semua nak wat masa nih..org kawin pun masa2 ni jugak la..lg pun x ada gambar2 menarik nak load pun..silap load org plak marah nanti..anyway ada la satu dua pic yg aku amik msa2 aku sebuk tu..sajer jer aku load lam fp nih..jangan x ader..


Friday, 9-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark



Friday, 25-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Satu subuh...

 
 
Akum..ader gambar baru..ari tu aku load gambar senja..ari gambar subuh plak..agak2 ader tak orang tau lokasi tempat nih? emmm..budak Johor tau kut..aku baru balik tadi..best!



[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net